Hírlevél feliratkozó gyűjtés
Számtalan módszer létezik arra, hogy elkérjük az e-mail címét az érdeklődőinknek. Azonban fontos tisztában lennünk vele, hogy nem kérnünk kell, hanem adnunk kell valamit, amiért cserébe ő megadja az elérhetőségét.
Aranyszabály: Minél kevesebb infót kell megadnia magáról, annál magasabb lesz a feliratkozók száma, ha lehetséges, akkor csak az e-mail címét kérjük el, mint adat.
Ezeket adhatjuk az érdeklődőknek e-mail címért
1. Kvíz:
Ez egy popup, ami az egész képernyőt beteríti és ott egy baromi jól megfogalmazott kérdés, amire egyértelműen azt a gombot fogjuk nyomni, hogy igen érdekel, szeretném kitölteni azt a kvízt! Érdemes úgy megoldani technikailag, hogy a teszt kitötése után kérjük el az e-mail címét, mert ha előre elkérjük, akkor könnyebben eltántorodik, mintha a teszt kitöltését követően vázolnánk, hogy az eredményt az e-mail címed megadása után láthatod.

2. Útmutató/Ebook
Egy rövidebb pár oldalas anyag, ami értéket ad az olvasónak és méginkább vágyat ébreszt benne, a terméked/szolgáltatásod megismerése iránt. A legegyszerűbb megoldás, ha egy olyan cikkből készítünk Ebookot, ami jól sikerült és sokan olvassák. Ha kap pár extra fotót és egy boritót, senkinek sem fog feltűnni, hogy ez egy régebbi cikkünk és dalolva fogják megadni érte a mail címüket.

3. Használt eszközök / appok / dokumentumok a cél eléréséhez
4. Oktatóvideó
5. Akció / Ingyenes szállítás / Kupon

6. Kurzus/Tanfolyam
5-10-20-90 napos kurzus vagy tanfolyam, teljesen ingyen, pont abban a témában amiben én nézelődöm? Kell!

7. Checklista
Egy olyan lista, ami segít rendszerezni az érdeklődőnek az ügyes bajos dolgait, ami az iparágadhoz kapcsolódik
8. Ingyenes konzultáció
Ki ne szeretne egy kis ingyenes konzultációt a szakemberrel, akinek utána egy vagyont fog kifizetni? 🙂
9. Esettanulmány
Ez történt XY-nal, amikor megkeresett és most ilyen nagy dolgok történtek vele 20 nap alatt. Érdekel, hogy te hogyan tudnád ezt elérni 20 nap alatt. Elmesélem részletesen, hogy mit csináltunk ez idő alatt. Add meg a mail címed és már megy is a sztori.
10. Játék
A játékokat mindenki imádja, de kizárólag olyanoknak csináljunk ilyet, aki valós érdeklődő lehet. Lehessen nyerni valamit, ha megadja az e-mail címét, méghozzá rövid időn belül. Kaparós sorsjegy/szerencsekerék/válaszd ki az ajándékcsomagod opciók jól működnek nagyon. Megannyi opció van erre, ha lehet ne %-os kedvezményt kapjanak hanem valami extra ajándékot ha megrendelik/megvásárolják a termékünk/szolgáltatásunk.


11. Részvételi lehetőség valamiben, ami fontos
Egy j szolgáltatás vagy terméket el kell neveznünk és be is vonhatjuk az embereket, hogy segítsenek elnevezni. A tippjeiket az e-mail címükkel tehetik meg és akinek a javaslata megvalósításra kerül, kap egy ingyenes tiszteletpéldányt belőle vagy egy ingyenes konzultációt arra a szolgáltatásra stb. Szeretik ha részt vehetnek termékfejlesztésben, pláne, ha kaphat is valamit cserébe.

Ilyen módon tudjuk tálalni, a fent említetteket
Cikk szerzőjének bemutatkozásában
A blogcikkek végén, a szerzők többnyire mi leszünk. A fotónk mellett, jelenjen meg egy rövidke kis szöveg, hogy egy bizonyos dologban rendszerint új és új infókat szolgáltatunk és katt ide, ha szeretne ezekről értesülni.

Felhívás a cikk kellős közepén
Keressük meg, hogy melyek azok a cikkek, amiknek a legmagasabb a nézettségük és készítsünk kifejezetten ahhoz a témához valami hasznos letölthető anyagot. Ezt az anyagok ékeljü be a cikk közepébe, hiszen ha már úgy is ezt olvassa és egyre jobban érdekli a téma, ott lesz neki egy extra infós anyag, amiért csak az e-mail címét kell megadnia.

Cikk végén felhívás
A cikk végére érdemes betenni mindig valamit, ami értéket ad az olvasónak. Nem kell túlbonyolítani, mindenhova kerülhet ugyan az a beágyazott feliratkoztató form.

Popup
Sokan nem szeretik, de aki használja, az imádja, ugyanis működnek. Felugrik egy ablak, van egy fotó rajta meg egy jól megfogalmazott szöveg és az ember már azon kapja magát, hogy várja a levelet, amiben az az izgis valami lesz, amit ez az oldal ajánlott fel az előbb.

Kilépő popup
Kilépéskor jelenjen meg egy kilépő popup, hogy mielőtt elmegy, még adja meg az adatait, ezért vagy azért cserébe

E-mail aláírásban
Ha levelezünk valakivel, akkor a levelünket vélhetően elolvassa az elejétől a végégig. Az aláírásunkba nyugodtan tegyük be a linket a feliratkozó oldalunkhoz és tegyünk fel egy frappáns kérdést, majd katt ide és nézd meg magad gombbal válaszoljunk.

Rendelés leadásánál vagy bármely vásárlásnál
A megrendelés gomb felett vagy az adatai beírásánál egy sima kis pipálható checkbox tökéletesen megteszi egy jól megfogalmazott szöveggel, hogy mit fog kapni a jövben, ha most bepipálja azt a kis rubrikát.

Mini landing
1-2 soros figyelemfelkeltő leírás + fotó, hogy vizualizálhassuk mit is kapok + feliratkozó form



Weboldal oldalsáv
1 soros leírás + fotó az oldalsávban és egy gomb vagy maga a feleliratkozó form.

Hirdetés
Nyugodtan megtámogathatjuk hirdetésben is az ingyenes anyagunkat, csak a célzás fontos, hogy a célközönségünknek legyen hirdetve és olyan kattintson.

A feliratkoztatásnál fontos, hogy megfeleljen minden a GDPR szabályzatának, erről itt olvashatsz részletesen, de a pipálós rész szövegezése ez kell, hogy legyen töviről-hegyire:
“Hozzájárulok személyes adataim hírlevél küldésének céljából való kezeléséhez”
“Elolvastam az adatkezelési nyilatkozatot és az abban foglaltakat tudomásul vettem”