Hírlevél feliratkoztatási módszerek
Játék:
Szerencsekerék vagy a kaparós az optimonktól, amivel kedvezményt/ajándékot nyer.
A szerencsekerék 21,58% os konverzióval a legjobban futott.

Magasan a legjobban konvertál, ezzel egyetlen problémánk volt, hogy aki először jár az oldalon, az nem vásárolni jön a legtöbb esetben, hanem nézelődik. Hiszen nem tudja kik vagyunk, mit árulunk, nem ismeri az oldalt. Így ők tolakodásnak vették ezt a kedvezményes szerencsekreket sokszor. (Erről onnan tudok, hogy kilépésnél megkérdeztem őket, hogy miért mennek el 😊)
Ebook:
Digitális formában ötleteket kapnak az otthonuk díszítéséhez. Ezek a neten is könnyen fellelhetők, viszont itt koncentráltan 1 helyen van egy csomó és a nevünket adjuk hozzá, szóval biztos jó is. Illetve írtunk is hozzájuk 1-2 hasznos tanácsot, így teljes lett a kép.
Megendelés leadásánál pipálási lehetőség:
Van olyan opció a pénztárban, hogy szeretne-e kapni leveleket a jövőben.

Aki már nem először jár az oldalon, annak egyértelműen a játékos opció ugrik fel, 30mp után az odalon, bárhol is tartózkodik (kivéve:landing oldalak, kosár,pénztár)
Az új, az oldalon először járó látogatóknak vagy akik a blogot olvassák, nekik az ebook feliratkozás úszik be jobbról kicsibe, 30mp után

Facebookon is fut hirdetés, hogy töltse le az ebookot, a kerti ötletekért

Nem vagyunk kegyetlenek, a régi ügyfeleknek is adunk esélyt, hogy megkaparintsák ezt az ebookot, így kitaláltuk, hogy a footer tetejére, mindenhova oda tesszük azt az opciót, hogy töltse le az ebookot. Ezen felül a blogban is az oldalsávban is ott virít, az ebook letöltése opció, email címért cserébe

BÓNUSZ:
