Black Friday kampány esettanulmány
2019-es Black Friday kampány részletei, ami péntektől-vasárnapig futott nálunk:
- Facebook hirdetés: 90 000 Ft
- Facebook sztori: napi 2-3 db
- Facebook oldal poszt: napi 2 db
- Facebook csoport poszt: 1 db (több kellett volna, legközelebb jobban kell csinálni)
- Facebook boritókép csere, hogy akció van
- Facebook csoport borítókép csere
- Hírlevél: napi 1 db, visszaszámlálós
- Messengeren üzenet küldés Recarttal: péntek (vasárnap is kellett volna, legközelebb jobban csinálom)
- Weboldalon: Slider csere Black Friday akciósra
- Weboldalon külön menüpont a Black Friday akciós termékeknek, ahol egybe mindegyik látható
- Optimonk: visszaszámláló az oldal tetején, hogy még ennyi idejük van kedvezményesen vásárolni
- Seeme: SMS a top 100 ügyfélnek, akik több, mint 4x vásároltak már az elmúlt 2 évben: 1x pénteken (vasárnap megy legközelebb azoknak, akik nem vásároltak közülük) 7000 Ft
- (Instagram poszt, sztori teljesen kimaradt, legközelebb is is kötelező lesz)
—————————————————————————–
Eredmény:
1 826 000 Ft bevétel
97 000 Ft marketing költség
132 db rendelés
13 833 Ft átlagos kosárérték
734 Ft marketing költség/rendelés
——————————————————————————
Összességében kb 800 000 Ft-tal lett több a bevétel az előző hétvégékhez képest még így is, hogy nagyon kedvezményes árakon kaphatták meg a termékeket, ez szerintem nagyon jó arány. A befektetett összeg is rendben volt, ahhoz képest, hogy mennyi futott be. A kedvezményeket úgy határoztuk meg, hogy így is megmaradjon a 100% árrés a termékeken, szóval kerestünk rajta így is.
Összességében kb 800 000 Ft-tal lett több a bevétel az előző hétvégékhez képest még így is, hogy nagyon kedvezményes árakon kaphatták meg a termékeket, ez szerintem nagyon jó arány. A befektetett összeg is rendben volt, ahhoz képest, hogy mennyi futott be. A kedvezményeket úgy határoztuk meg, hogy így is megmaradjon a 100% árrés a termékeken, szóval kerestünk rajta így is.