Kérdőív minden ügyfélnek
A B2W fesztiválon volt szó a kérdőívek fontosságáról, ti szoktatok ilyet kitöltetni a vevőitekkel néha?
1 évben 1x szoktunk ilyet, de azokkal, akik tényleg sokszor visszatérnek és jó minőségű ügyfelek, hiszen az ő véleményük a mérvadó.
Kitaláltam, hogy facebookon is elhintem, hogy éppen sorsolást tartunk, hogy kiknek küldjük ki a kérdőívet, véletlenszerűen választjuk ki a top ügyfeleink között, nézzék a postaládáikat, hogy nyertek-e, mert akkor egy 1500 ft értékű kupont is küldünk mellé.
67 embert választottunk ki, a maradékinak elküldtük, hogy most nem nyert, viszont ha rendel 5 napon belül, küldünk egy ajándékot a rendelése mellé.
A kérdőív bazi általános volt, de 2-3 helyen, ahol a saját szavaival kellett megfogalmazni a választ, ott aranyat érő mondatok születtek, a mai napig azokkal a mondatokkal hirdetünk.
Pl: A család a csodájára járt a kertnek, a nyugalom szigete lett a kértünk stb.
A többi általános info, pedig a hirdetésekhez volt tök jó, mert nem is hirdetünk már olyanoknak, akik nem ilyenek, mint ők. Ők az álomvevők.
Persze karácsonykor más, ott hirdetünk másoknak is vagy ha LED paneleket hirdetünk beltérre, megint más a célközönség.
A tavalyi kérdőív:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSfUvzfQrQ50e2OGk7…/viewformAz e-mail, ami kiment nekik:
